Doprava

Spôsoby doručenia

 

Ponúkame vám niekoľko možností doručenia tovaru. Pri objednávke si vyberte tú, ktorá vám najviac vyhovuje. Tovar sa snažíme doručiť v čo najkratšom čase, zväčša do 3 pracovných dní. Faktúru (daňový doklad) zasielame automaticky, po dodaní tovaru, na váš e-mail zadaný pri vytváraní objednávky, prípadne bude doložená pri objednávke.

 

Snažíme sa Vám poskytnúť čo najlepšie služby, preto rozvážame len v okresoch Bratislava, Senec, Pezinok, Malacky, Senica, Trnava, Hlohovec, Piešťany a Myjava.

 

BRATISLAVA a OKOLIE - Zákazník má dve možnosti:

Kuriérska služba/ rozvoz BioMeat - poplatok 5,00 € v rámci Bratislavy a blízkeho okolia na dohodnuté miesto, alebo bezplatný osobný odber v predajni BioMeat vo Fresh Markete. Rozvozy robíme vo vopred dohodnutých časoch. Rozvážame aj chladený a mrazený tovar.

 

Pre dodanie v rámci Bratislavy a blízkeho okolia uplatňuje predávajúci cenník uvedený v tabuľke:

 

 Typ objednávky

Hotovosť

Dobierka

Kuriér / závoz BioMeat

-

€ 5,00

Osobný odber

€ 0,00

-

  

SLOVENSKO okrem Bratislavy a blízkeho okolia

Pri tovaroch "skladom" zasielame tovar v čo najkratšom možnom čase po prijatí objednávky, alebo v dohodnutom čase klientovi kuriérom. Cena za dovoz chladeného a mrazeného tovaru vám bude kalkulovaná podľa vzdialenosti z našej predajne vo Fresh Markete v Bratislave, a to 0,50 EUR/km. 

 

Pre dodanie v rámci Slovenskej republiky uplatňuje predávajúci cenník uvedený v tabuľke:

  Dobierka
Kuriérska služba € 5,00
Chladený tovar je doručený prepravcom BioMeat    € 0,50 na 1 km z Bratislavy     

 

Bezplatné doručenie je ponúkané aj pri niektorých špeciálnych akciách; v takom prípade nie je potrebné prekročiť vyššie uvedené limity pre získanie poštovného zadarmo, stále však platia rovnaké podmienky (doručenie na Slovensko a v jednej zásielke).

K uvedeným sumám neúčtujeme žiadne ďalšie poplatky. Balné neúčtujeme, bez ohľadu na hodnotu Vašej objednávky.

Pri zásielkach do iných krajín bude cena stanovená individuálne podľa povahy zásielky a preferovaného spôsobu dodania. O cene zásielky bude predávajúci kupujúceho informovať emailom alebo telefonicky.

Prevzatie zásielky – odporúčame dôkladnú kontrolu zásielky pri jej preberaní. V prípade zistenia porušeného alebo poškodeného obalu odporúčame zásielku neprebrať, prípadne riešiť priamo s vodičom na mieste zápisom o škode. V prípade prevzatia poškodenej zásielky žiadame o nahlásenie tejto udalosti najneskôr do 24 hod. od prevzatia zásielky na e-mail info@daisy.sk, kde vám radi poradíme, ako v takýchto prípadoch postupovať. V prípade reklamácie nevyhadzujte obal - je predmetom dôkazového konania.

Prihláste sa prosím znovu

Ospravedlňujeme sa, ale Váš CSRF token pravdepodobne vypršal. Aby sme mohli Vašu bezpečnosť udržať na čo najvyššej úrovni, potrebujeme, aby ste sa znovu prihlásili.

Ďakujeme za pochopenie.

Prihlásenie